maanantai 7. huhtikuuta 2014

Kesä 2014 projekti

Törmäsin tähän ideaan erään toisen tytön blogissa ja ajattelin, että olisi itsekin kiva toteuttaa tämä. Kesä 2014 projektissa on kyse siitä, että kesän aikana kuvataan omaa elämää videolle. Kavereita, perhettä, matkustelua, maisemia, asioita, esineitä, tilanteita, auringonlaskuja, mitä vaan. Kesän jälkeen kokoan nämä videot yhteen ja teen niistä elokuvan!

Oon jo pitkään halunnut jotain muistoa mun elämästä. Jotain jota voisi sitten vanhana katsella kiikkustuolissa. Tietenkin valokuvat toimivat yhtenä juttuna, mutta kelatkaa miten kiva oma elokuva ois! Muistais kaikki hetket juuri sellaisena, kuin ne oli. Aluksi ajattelin, että teen kyseisen elokuvan pelkästään Pariisin reissusta, mutta toisaalta, miksi en ikuistaisi koko kesää? Haluun muistaa mun ensimmäisen kesän täysi-ikäisenä juuri sellaisena kuin se on, ja tää on mun mielestä oiva tapa siihen! Jos innostuit, niin idean saa vapaasti kopioida. Kertokaa toki mitä mieltä olette tästä projektista? :)


<3:llä Elmiira


4 kommenttia:

  1. Oon ite kans miettiny, jos tekis semmosta omaa "Iholla"-sarjaa. Että kuvais vaikka yhden lukukauden joka viikko elämäänsä ja sit keräis ne kasaan.:) IHana tällänen kesäelokuvaki olis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seki vois olla ihan jännä :) Mut teen ehkä mieluummin kesäelokuvan koska mun kouluarki ei oo mitään kovin erikoista.

      Poista
  2. Hei vau tosi hyvä idea! Pitää itsekkin kokeilla muistaa! Ei vaan kamera kulje niin paljoa mukana... Mutta jospa siihen sais muutoksen! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)