tiistai 23. heinäkuuta 2013

Love is only thing that's real

Mä rakastan tätä. Elämää. Mä rakastan herätä aikaisin aamulla kun aurinko nousee ja sokaisee silmät hetkeksi. Mä rakastan hymyillä tuntemattomalle vastaan tulijalle hymyilemisen ilosta. Mä rakastan halata kaverii ja sanoo "Olet tärkeä". Rakastan kuunnella mummon ja papan juttuja vanhoista ajoista teekupin ääressä. Rakastan mun pikkusiskoo Alikaa, vaikka kinastellaankin joka päivä. Mä rakastan viilettää longboardilla autioita katuja. 

Rakkaus on sitä, että hyväksyy itsensä ja muut. Todellinen rakkaus ei koskaan ole yksipuolista. Todellinen rakkaus kestää riidat ja vastoin käymiset. Ja olen onnellinen, koska olen saanut kokea sen



<3:llä Elmiira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)