torstai 3. lokakuuta 2013

huuda, huuda ilosta!

Mä tein sen! Mä pääsin läpi matikasta! Tosin kutosen arvosanalla, mutta kuitenkin. Mun suupielet kohos kattoon asti kun sain paperin kouraani. Saapa nähdä mitä numeroja muista kokeista tulee, mut oon kyllä niin helpottunut kun tuosta kaikkein pahimmasta selvisin. 

Sitten vähän ajatuksia... Mä oon huomannut, että nyt mä olen oikeesti onnellinen. En sellanen semi iloinen vaan onnellinen. Mulla on ihana perhe ja kaverit, koulu menee hyvin ja kaikki asiat on kondiksessa. Tuntuu, etten enää edes kunnolla muista millaista oli elää päivästä toiseen ahdistuneena, koska nyt on mennyt pitkään niin hyvin. Toivon vaan et tää ylämäki jatkuis vielä pitkään! 


<3:llä Elmiira 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)