lauantai 26. lokakuuta 2013

Demimiitti

Tänään oli mun järjestämä demimiitti. Kun pyöräilin kohti Oulun keskustaa tunsin jännityksen kasvavan sisälläni. Mulla ei ollut mitään hajua millaisten ihmisten kanssa tulisin seuraavat tunnit viettämään. Kuitenkin kun pääsin paikalle, sain huomata että porukka oli tosi rentoo ja mukavaa. Käytiin kahvilassa ja mäkkärillä ja ja juteltiin. Tää oli mun ensimmäinen demimiitti ja ihan hyvät fiilikset jäi. En ois ikinä uskonut, että uskallan järjestää tän, joten olen ylpeä itsestäni!


<3:llä Elmiira

6 kommenttia:

  1. Vitsi, mäkin oon ollu joissain miiteissä nettituttuja tapaamassa ja muistui tästä sun postauksesta niiiiin hyvin mieleen, kuinka paljon varsinkin eka miitti silloin joskus 14-vuotiaana jännitti! :) Hihi.

    Tuo sun bannerin kuvan maisema on ihana! Mistä se on otettu? :)

    http://stressipallona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miitit on kyllä kivoja :) Ja kiitos, kuva on otettu Kreetalta plataniaksesta :)

      Poista
  2. aivitsi sulla on ihanan väriset silmät :3

    rosbblog.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)