torstai 30. tammikuuta 2014

Salil eka, salil vika

Tänään päätin illalla lähteä iskän kanssa Satsiin salille, kun iskä meni spinningiin. En oo aikaisemmin käynyt Satsissa, joten sain ilmaisen kokeilukerran. Juoksin kymmenen minuuttia, tein 40 vatsalihasta, 50 steppiä ja lisäks lihaskuntoo aika paljon. Tuntihan siinä vierähti hikoillessa. Kun tulin salilta ostin smoothien ja proteiinipatukan ja istuin odottamaan isiä, samalla salkkareita katsellen. Kun iskä tuli, sanoin et haluun ehdottomasti liittyä Satsiin ja niin me tehtiin sopimus. Nyt tää tyttö omistaakin ihan oman kuntosalikortin ja en vois olla enemmän innoissani! Sunnuntaiksi sovin jo salitreenistä ystäväni Margaretan kanssa, että pääsee kortti käyttöön! Mä päätin, että tästä alkaa mun elämäntaparemppa. Alan liikkumaan säännöllisesti vähintään 3 kertaa viikossa - kaks salitreeniä/ryhmäliikuntatuntia ja kerran viikossa tanssiharkat. Sit jos tuntuu että jaksaa niin voi lisätä salitreeniä vaikka kolmeen kertaan viikossa. Vatsalihakset täältä tullaan!


<3:llä Elmiira

14 kommenttia:

  1. Hohoo, tutun näköinen paikka! Oon käyny tuolla luisteluryhmän kaa spinningissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tää oli ihan uus kokemus, mutta tykkäsin kyllä kovasti :)

      Poista
  2. Eii, luin otsikon ja nyt toi biisi soi mun päässä :D Vasta pääsin siitä eroon. haha!
    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Koita kuunnella jotain muuta biisiä niin ehkä se lähtee :D

      Poista
  3. toi spinning on tosi kivaa ja tehokasta, kannattaa käydä ehdottomasti kokeilemassa! :) itsekin haluisin salikortin, mutta ei ole rahaa koska harrastus vie ne, mutta en valita! tosi hyvä muutos, itsekin juuri viikko sitten muutin ruokailutapojani :)

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä aatellut että vois testata tota spinningiä :)

      Poista
  4. oot kaunis! mä oon kans alottanut salilla käymisen :)

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa kivalta tuo kuntosalilla käynti, mutta mulla ei vielä ikä riitä noihin suosituksiin joten sitä aikaa ootellessa, että pääsee testailemaan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se aika koittaa vielä ja voin sanoo et toi kuntosalilla käyminen on tosi kivaa! :)

      Poista
  6. Kiva tää sun blogi ja oot kaunis:)

    dreamscometrue-jaana.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Tsemppiä elämäntaparemppaan! Kohta oot niin koukussa salilla käymiseen, että oot siellä mieluummin kuin kotona... :-D

    http://caketasteslikeshit.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)