perjantai 6. toukokuuta 2016

Otsatukkajuttuja

Tänään mulla olikin vapaapäivä koulusta, joten sain nukkua pitkään. Kahdentoista maissa pyöräilin kaupunkiin kampaajalle. Oon jo pitkään halunnut jotain uutta mun hiuksiin, joten päädyttiin otsatukkaan. Kun istuin siinä tuolissa mua jännitti, koska mulla on ollut otsatukka viimeksi päiväkodissa enkä tiennyt yhtään sopisko se mulle. Lopputulokseen olen kyllä ihan tyytyväinen.

Kampaajan jälkeen kävin safkaamassa kiinalaisessa ja pyörähdin kirpparilla, mutten löytänyt oikein mitään. Takaisin pyöräillessä päätin poiketa mummolassa. Juotiin teetä ja juteltiin kaikenlaista. Pappakin oli jo päässyt sairaalasta. Söin mummolassa päivällisen ja nyt tulin kotiin. Laitan loppuun vielä kuvia hiuksista. Mitä mieltä ootte?


<3:llä Elmiira

6 kommenttia:

  1. Oi, sulleppa menee otsatukka hyvin, toisinkuin minulle, joka leikkautti seitsemännellä luokalla otsahiukset, jotka törröttivät joka suuntaan luonnonkiharoiden takia!:D

    VastaaPoista
  2. Wau, tuo otsatukka sopii sulle todella hyvin! ♥ Itsekin tässä harkinnut otsatukan leikkuuta, mutta saa nähdä että uskallanko... En tiedä nimittäin yhtään sopiiko sellainen minulle :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Kannattaa kokeilla, nehän kasvaa kuitenkin takaisin :)

      Poista
  3. Sopii sulle noi otsahiukset! Mä yritän nyt kasvattaa omia pois, koska mulla on sitten taas aina ollut otsahiukset :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)