torstai 16. toukokuuta 2013

Things i wanna do before i die

Sivun alaosassa lukee että kaikki kuvat ovat itse ottamiani, mutta tämä postaus on poikkeus! Oon nähnyt monissa blogeissa tällasia before i die postauksia ja oon tykännyt niistä joten päätin tehdä itsekkin tällaisen! Tässä siis asioita jotka haluan tehdä ennen kuolemaani!

Egypti on kiehtova maa, siellä haluaisin joskus käydä!

Oon pienestä asti haaveillut lähettäväni pullopostia jollekkin. 

Pandat ovat ehkä suloisimpia eläimiä mitä maa päällä kantaa. Mikäs olisikaan ihanampaa kuin pitää sylissä vauvapandaa!

En oo koskaan ollut kovin musikaalinen lapsi, mutta haluaisin osata soittaa pianoa. 

Mun suuri unelma on maailmanympärysmatka! Rakastan tutustua eri kulttuureihin!

Oon aina haaveillu äitiydestä ja toivon mukaan jonain päivänä pääsen todistamaan oman vauvani ensiaskelia. 


Ois niin siistiä opiskella ulkomailla!

Oon aina halunnut asua jossain isossa kauniissa kaupungissa!

Mexico on kiinnostava maa, siellä olisi kiva päästä käymään!

Yks mun suuri unelma on päästä Californian lämpöön!

Oon aina ollu vähän sellanen skeittarityttö joten ois kiva osata longboardata!

Allasbileet! Tarviiko tätä edes perustella?

Parhaat kaverit ja pitkä maantie! Mikäs sen parempaa?

Oon aina haaveillut suutelevani maailmanpyörän huipulla!

Ois ihana vaan karata kauas kaikesta jonkun ihanan pojan kanssa!

Veden alla suuteleminen on niin kiinnostava kokemus, että haluaisin päästä kokemaan sen!

Itseasiassa mulla on ollutkin pientä love storyä ilmassa kesällä, mutta haluaisin kokea sen uudestaan!

Oon myös haaveillut lähteväni vaihtoon jonnekkin päin maailmaa!

Ois ihanaa viettää koko yö nuotion ääressä ystävien kesken!

Oon monesti ulkomailla käydessäni nähnyt banana boatteja ja toivon mukaan joku päivä itsekin pääsen kokemaan sen!

Australia on kiehtova maa ja oon aina halunnut käydä siellä!

Ois ihanaa olla oikeasti tanssija ja tehdä sitä mitä rakastaa työkseen!

Oon haaveillut yhteisistä kokkailuhetkistä unelmien kullan kanssa jo pitkään!

Asia, mitä varmaan suurin osa maailman ihmisistä haluaa. Tulla rakastetuksi. 

Oisko ees vähän mahtavaa matkustaa ykkösluokassa!?

Oon jo pitkään haaveillut tatuoinnista ja varsinkin Kat Von D:n tekemä kuva ois tosi jees!

Oon aina ollut kiinnostunut vedenalaisesta maailmasta joten vierailu maailman suurimassa akvaariossa olis jotain tosi siistiä!

Joskus haluan viettää koko päivän ja yön rannalla ystävien kanssa!

Vaikken erittäin musikaalinen olekkaan, niin ois aika mahtavaa äänittää oma levy!

Joku päivä mä haluan mennä kihloihin ja naimisiin, se on varma!

Tän oon itseasiassa tehnytkin, mutta olin niin pieni etten muista siitä mitään. Haluaisin siis ajaa punaisella lontoobussilla!

Haluan muuttaa jonkun ihmisen elämän. Posiitivessa mielessä. 

Suuri unelmani on tavata joku täydellinen poika!

Benji hyppy on myös mun unelmien listalla. Saa nähdä uskallanko koskaan toteuttaa tämän haaveen?

<3:llä Elmiira

2 kommenttia:

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)