maanantai 27. toukokuuta 2013

Aamuaurinko ja laimeeta fantaa

Heips! Huomasin että teitähän on tullut lisää yön aikana joten tervetuloo kaikki uudet! Mä heräsin tänään nejältä aamuyöstä kun aamuaurinko sokaisi silmiin. Eikai siinä enää uni tullut, mutta sain inspiksen näpätä pari kuvaa, jotka mun kuvaajantaidot huomioon ottaen onnistui (ainakin omasta mielestäni) aika hyvin. Kertokaa toki teidän mielipiteenne! 

Keksin lisätä kuvaan mun unisiepparin, jonka oon löytäny kirppikseltä. Se normaalistikkin roikkuu tossa mun ikkunan nurkassa. Mä oon ihan hulluna unisieppareihin ja mulla on niitä tällä htekellä kaks, toinen on pikkusiskon tekemä :)


Ja arvatkaas kellä on tänään vapaapäivä! Koska mulla on joka maanantainen tetti jakso tarhassa jo loppunut, mulla on tämä maanantai (niinku viime maanataikin) kokonaan vapaata! Ei ois kyllä voinut paremmat ilmat sattuu tälle päivälle, kello on 9.38 ja täällä on yli 20 astetta lämmintä!! Mä niin rakastan kesää Makaan tässä juuri takapihalla bikineissä läppärin kanssa jotta sais vähän väriä pintaan. En keksis parempaa tapaa alottaa viimenen lomaviikko, pahoittelen tätä hehkutuspostausta niille joilla on koeviikko tai muuten koulussa rankkaa... Mutta kai sitä saa ihminen omaan blogiinsa hehkuttaa kun on näin harvinainen vapaapäivä? 


:llä Elmiira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)