maanantai 9. heinäkuuta 2018

22 mittaris

Tänään oli mun 22 vuotis syntymäpäivä, jota juhlistin yhdessä parhaan ystäväni Heinin kanssa. Tavattiin Valkeassa ja käytiin eka vähän shoppaileen meikkejä mun lahjarahoilla, jotka sain eilen porukoilta. Sen jälkeen mentiin Amarilloon syömään ja mä otin alkuun mansikkamargarita drinksun, joka oli muuten sairaan hyvää! Myös itse ruoka oli taivaallista, otin pihvin ranskalaisilla. Kun oltiin lähdössä tarjoilija antoi vielä 20% alennusta syntymäpäivän kunniaks. Iso suositus Oulun Amarillolle, ruoka oli hyvää ja palvelu pelas!

Ruuan jälkeen käytiin ostamassa mansikoita ja mentiin torinrantaan nauttimaan auringosta. Aurinkoa kyllä riitti ja oli ihan tosi kuuma. Istuskeltiin rannassa hyvä tovi ja kuunneltiin aittabaarista kantautuvaa elävää musiikkia. 

Jossain vaiheessa Heinin kahvihammasta alkoi kolottaa, joten mentiin Piha nimiseen kahvilaan ja Heini tarjos mulle kakkupalan ja jääteen synttäreiden kunniaks. Istuskeltiin siellä loppuilta, kunnes lähdettiin bussipysäkkiä kohti ja molemmat omiin suuntiimme. 

Oli tosi kiva syntymäpäivä. Haluan tässä vielä kiittää kaikkia onnitteluista ja iso kiitos Heinille, ilman sua mun syntymäpäivä olisi ollut aika ankee ja yksinäinen. Ihanaa kesäistä iltaa kaikille!


<3:llä Elmiira 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)