tiistai 10. kesäkuuta 2014

Live while we're young

Tänään näin ystävääni Viviannaa kaupungissa. Käytiin Coffee Housessa josta tällä tuhlaajatytöllä ei ollut varaa ostaa mitään, vaan jouduin tyytymään katsomaan kun Vivi herkutteli mansikkaleivoksella. Käytiin Gina Tricotissa katselemassa vaatteita ja asusteita, mitä ois kiva saada kesäksi. Mun pitää kuitenkin odottaa pari päivää, että saan toisen erän kuukausirahastani. Mulla siis on 40e kuukausiraha, mutta koska tuhlaisin sen heti ekalla viikolla, oon päättänyt haluta kaksi kertaa 20e, eli kuun alussa ja puolivälissä, niin en pääse ihan totaalisesti köyhtymään! :D 

Illalla mentiin vielä Viville ja juteltiin kaikkee syvällistä ja näpsittiin tyhmiä kuvia. Vaikka mulla ja Vivillä on 3 vuotta ikäeroo, ei hän tunnu muhun verrattuna yhtään lapselliselta. Joko mä oon vähän lapsellinen ikäisekseni, tai Vivi on kypsä, mutta ei sillä väliä, sillä sehän on pääasia että on hauskaa ja ollaan samalla aaltopituudella! 

<3:llä Elmiira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)