lauantai 19. lokakuuta 2013

Lion heart

Tänään kävin aamulla äitin kanssa salilla. En ollutkaan käynyt pitkään aikaan ja oli kiva taas kunnolla treenata! Iltapäivällä mentiin äitin ja iskän kans syömään Yuki Sushi nimiseen paikkaan. Ruoka oli aivan taivaallisen hyvää! Mä rakastan sushia ja se onkin mun lempiruoka. Söin myös alkupalaksi sellasta jännää tofukeittoa, mikä oli myös tosi hyvää. Syönnin jälkeen käytiin vielä kahvilassa jälkkärillä ja sitten mentiin Finnkinolle katsomaan Leijonasydän niminen elokuva. Se oli aika raaka, mutta tykkäsin kumminkin. Ja sitten vielä sellainen juttu, että mä sain tänään huomata että talvi on ihan oikeesti tullut Ouluun! Kadut on valkoisina ja lunta on ainakin 15cm. Mä oon kyllä ehdottomasti enemmän kesäihmisiä, mutta kerran Suomessa asutaan niin on tuohon talveenkin ollut vaan pakko tottua. Ihanaa alkavaa talvea kaikille! 


<3:llä Elmiira 

4 kommenttia:

  1. Oi näyttääpä toi sushi hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Nam, tuli nälkä noita sushikuvia katsellessa! :D Sun banneri on ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, se oli kyllä älyttömän hyvää! kiitos :)

      Poista

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)