maanantai 10. kesäkuuta 2013

Seinä tuli vastaan, ja mähän juoksin päin sitä.

Pyörryin lauantaina

Ihan yllätäen ja sain ilmeisesti aikamoisen tällin päähän. Muistan vaan kun heräsin aamulla normaalisti ja menin pesemään hampaita. Kun yhtäkkiä mulla tuli kylmä hihi, näkö sumeni ja sit mä vaan kaaduin ja löin ilmeisesti pääni aika pahasti. Verta ei tullut mutta kipu oli sitä luokkaa että koko lauantai meni oksentaessa. Mikään ei pysyny sisällä! Mä en haluu enää koskaan saada tuollaista tällii... Se oli jotain ihan hirveetä. Vieläkin mulla särkee päätä kokoajan ja koko lauantain vaa kirjaimellisesti nukuin ja oksensin. Puhuttiin vanhempien kanssa, että jos tää kipu ei viikossa katoa, mennään kuvauksii. Mä tietenkin pelkään pahinta. Pelkään että mun aivot on vaurioituneet tai jotain, vaikka todennäköisesti kyse oli vaan aivotäräyksestä. Jos teistä tuntuu että näkö sumenee älkää tehkö niinkuin minä (eli jatkatte normaalia elämistä vaikka taju on heittää hetkenä minä hyvänsä) Voin buranan voimalla kertoo, tää ei tunnu kivalta!!


Mutta on mulla hyvääkin kirjotettavaa. Nimittäin todistus!! sain siis kymppiluokan todistuksen, mikä ei siis vastaa mun kaikkien aineiden numeroita, vaan pelkästään niitä, mitä oon korottanut kympillä. Meinasin oikeesti itkee onnesta! Omien laskujeni mukaan keskiarvo on 7.9:n paikkeilla, eli pääsen ainakin Laanilan lukioon!! Tätä varten oon tehnyt koko vuoden töitä, lopullinen aamen sanotaan tietysti vasta sitten kun saan tulokset kouraani, mutta mä odottelen luottavaisin mielin. Mulle on oikeestaan enään ihan sama mihin mä pääsen, Kastelliin, Osykkiin vai Laanilaan. Mulla on kavereita niistä jokaisessa, mihinkään niistä ei oo ylipsepääsemättömän pitkä matka ja noista kolmesta lukiosta oon kuullut pelkästään hyvää!


Pakko myöntää että kun kymppi alkoi, mä mietin mihin lastentarhaan mä oon tullut. Suurimmalla osalla porukasta oli käytöstavat todellakin jäänyt jonnekkin likavaippojen väliin ja tunsin itseni ensimmäistä kertaa elmässäni fiksuksi. Kirosin mielessäni sitä, etten mennyt Laanilaan, olisinhan mä sinne päässyt. Mä menin kympille vain siksi että voisin yrittää uudestaan lähihoitajakouluun, vuoden aikana mieli kuitenkin muuttui. En mä haluukkaan lastenhoitajaksi. Silloin itketti. Ajattelin vain sitä kuinka mun kaverit valmistuu ennen mua ja kuinka mä oon vuoden jäljessä kaikesta. Lopulta se vuosi ei tee mitään mun elämässä. En mä ole mikään seniori, vaikka muita vuotta vanhempi olenkin!

Näihin kesäisiin tunnelmiin päätän postaukseni, pitäkää kiva kesä!

<3:llä Elmiira 


2 kommenttia:

  1. Vaikka mieli muuttui vuoden aikana, niin mielestäni tuo numeroiden korottaminen ja omien taitojen hiominen ennen lukiota ei kyllä ole mennyt hukkaan :) lukio kun on yhtä isoa omien taitojen hiomista, jos totta puhutaan.

    aivopesu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo on ihan totta :) nyt oon kyllä iloinen että menin kympille vaikka se alkusyksystä vitutti!

      Poista

Kiitos kun kävit kommentoimassa! Otan mielelläni vastaan parannusehdotuksia, mutta asiattomat kommentit heitän surutta jonnekkin bittiavaruuteen, josta en niitä takaisin kaipaa :)